Zajmujemy się produkcją i sprzedażą nowoczesnych bram garażowych i rolet zewnętrznych. Oferujemy także systemy automatyki do bram i rolet, włącznie z kompleksowymi systemami sterowania urządzeniami domowymi („Inteligentny Dom”).
Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, hurtowni i dystrybutorów, firm i przemysłu.
Działamy na rynku polskim i na rynkach europejskich: Niemcy, Francja, Holandia, Czechy.
NASZ SUKCES MOŻE STAĆ SIĘ TWOIM SUKCESEM!
Ekspansja na kolejne rynki europejskie i niezwykła dziś chłonność rynków na nasze produkty i usługi, mogą stać się Twoją drogą do sukcesów i osiągnięć zawodowych. Szybką i skuteczną – to zależy od Ciebie. My dysponujemy dużym doświadczeniem i wiedzą, którą dzielimy się na co dzień w pracy zespołowej, zwiększając kompetencje i jakość naszych działań.
W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy Region Jelenia Góra
Zadania w obszarach:
Sprzedaż:
- organizacja procesu sprzedaży;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- planowanie i realizowanie planów sprzedaży w powierzonym regionie na podstawie ustalonych celów;
- monitorowanie wyników i efektywności działań;
Obsługa klientów:
- przygotowywanie ofert, kontakt z klientami, obsługa reklamacji;
- prowadzenie prezentacji produktów i usług firmy -SEGME-;
- przygotowywanie dokumentacji dla obsługiwanych klientów;
Rozwój:
- pogłębianie wiedzy dotyczącej produktów, branży i procesu sprzedaży;
- uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę -SEGME- bądź jej partnerów;
- wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększanie efektywności sprzedaży;
Analityka sprzedaży:
- bieżąca analiza wyników sprzedażowych w kontekście celów;
- dobre rozpoznanie w działaniach konkurencji i w branży;
- analiza opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów czy grup produktowych;
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży;
- znajomość zagadnień związanych z procesem sprzedaży;
- znajomość i umiejętność korzystania z programów komputerowych takich jak Microsoft Office;
- znajomość narzędzi internetowych służących wyszukiwaniu bądź docieraniu z ofertą do potencjalnych klientów;
- nastawienie na wyniki i stawianie czoła wyzwaniom;
- umiejętność nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami;
- zorientowanie na klienta;
- zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność wyznaczania i realizacji celów;
- odporność na stres;
- prawo jazdy kat.B, mobilność i gotowość do pracy w terenie;
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe + prowizja od sprzedaży;
- narzędzia do pracy: komputer, samochód służbowy, telefon;
- pełne wsparcie operacyjne i merytoryczne;
- ścieżkę kariery umożliwiającą rozwój, odpowiednią progresję wynagrodzenia powiązaną z wynikami i możliwość awansu w strukturze firmy;
- dobrą i motywującą atmosferę w zgranym zespole.
Pracownik Działu Eksportu
Zadania w obszarach:
Organizacja sprzedaży na rynku danego kraju:
- umiejętność wykorzystywania źródeł informacji i narzędzi do wyszukiwania klientów i rynków zbytu;
- przygotowywanie ofert i dokumentów w danym języku;
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami danego kraju;
- wypracowanie i udoskonalanie metody monitorowania efektywności działań związanych z pozyskiwaniem klientów na terenie danego kraju;
Sprzedaż:
- organizacja procesu sprzedaży;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- planowanie i realizowanie planów sprzedaży w powierzonym kraju na podstawie ustalonych celów;
- bieżące monitorowanie wyników i efektywności działań;
Obsługa klientów:
- przygotowywanie ofert w danym języku, kontakt z klientami, obsługa reklamacji;
- prowadzenie prezentacji produktów i usług firmy -SEGME- (zdalnie i stacjonarnie);
- przygotowywanie dokumentacji dla obsługiwanych klientów;
Rozwój:
- pogłębianie wiedzy dotyczącej danego rynku i zagadnień związanych z eksportem czy sprzedażą dla podmiotów zagranicznych;
- pogłębianie wiedzy dotyczącej produktów, branży i procesu sprzedaży;
- uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę -SEGME- bądź jej partnerów;
- wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększanie efektywności sprzedaży;
Analityka sprzedaży:
- bieżąca analiza wyników sprzedażowych w kontekście celów;
- dobre rozpoznanie w działaniach konkurencji i w branży na terenie danego kraju;
- analiza opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów czy grup produktowych;
Nasze oczekiwania:
- znajomość jednego z języków obcych (angielski, francuski, niemiecki) na poziomie umożliwiającym sprawne prowadzenie rozmów handlowych;
- znajomość i umiejętność korzystania z programów office’owych i narzędzi internetowych jak np. wykorzystywanie skypa do prezentacji online;
- znajomość narzędzi internetowych służących wyszukiwaniu bądź docieraniu z ofertą do potencjalnych klientów;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość zagadnień związanych z procesem sprzedaży;
- znajomość kultury biznesowej klientów danego kraju i gotowość do pogłębiania tej wiedzy;
- nastawienie na wyniki i stawianie czoła wyzwaniom;
- umiejętność nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami;
- zorientowanie na klienta;
- zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność wyznaczania i realizacji celów;
- odporność na stres;
- prawo jazdy kat.B, mobilność i gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych;
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe + prowizja od sprzedaży;
- narzędzia do pracy: komputer, telefon;
- pełne wsparcie operacyjne i merytoryczne;
- ścieżkę kariery umożliwiającą rozwój, odpowiednią progresję wynagrodzenia powiązaną z wynikami i możliwość awansu w strukturze firmy;
- dobrą i motywującą atmosferę w zgranym zespole.
CV i List Motywacyjny prosimy przesyłać na biuro@SEGME.pl. Z wybranymi osobami będziemy kontaktować się telefonicznie i drogą mailową.